Kontakta mig
Fyll i formuläret nedan så kontaktar vi dig så snart vi kan.
Grunden för god kvalitet i din personliga assistans är den personliga arbetsledningen, där du som kund och arbetsledare kan styra assistansen i önskad riktning.
Men, för att höja kvaliteten ännu mer har vi på HSA skapat ordentliga rutiner där dina önskemål och synpunkter tas tillvara på. Detta svarar även mot Socialstyrelsens krav på vår verksamhet.
Din arbetsledare och dina assistenter ska ge dig det stöd du behöver i vardagen. Du kan förvänta dig att din arbetsledare och dina assistenter, tillsammans med dig, planerar och genomför de aktiviteter du önskar och behöver.
Vi har tagit fasta på dina önskemål och dina förväntningar och sammanställt det i din genomförandeplan. Planen beskriver de generella förutsättningar och önskemål som du har med din assistans.
Eftersom att dina förväntningar eller förutsättningar kan komma att ändras kommer vi att följa upp att du är nöjd med din assistans. På så sätt får du en assistans som växer med dig och dina intressen.
En viktig del i kvalitetsarbetet är att vara en assistansanordnare som ständigt blir bättre. Därför får du gärna komma med synpunkter och klagomål. Inget ämne är för stort eller smått. Vill du, går det bra att skicka in synpunkterna anonymt.